Powitania
Żarówka 
Pomyślałam sobie,że nawet, mimo iż się znamy w mniejszym lub większym stopniu, to wątek 'powitalny' jednak by się przydał.
Jakby nie patrzeć pojawiają się tutaj również osoby nowe i uważam ,że dobrze by było napisać o sobie chociaż parę słów, tak byśmy mogli się wzajemnie poznać i dowiedzieć z kim rozmawiamy Uśmiech

To że tak ujmę, zainauguruję temat i napiszę coś o sobie, mimo iż większość zna mnie już pewnie chociaż odrobinę z naszej wydawniczej galerii Uśmiech

Na imię mi Justyna. Mam 22...no dobra, prawie 23 lata i studiuję koreanistykę, chociaż moim marzeniem i tak zawsze pozostanie jakaś uczelnia plastyczna.
Interesuję się rysowaniem, czytaniem ,trochę śpiewam. Dodatkowo lubię mangę, komiks, fantastykę i sci-fi.
Mam nadzieję w przyszłości zostać ilustratorem książek, a jak nie, to może założę własną klubo kawiarnię? albo polską restaurację w Seoulu.
Btw. Mimo tego ,że studiuję taki a nie inny język nie przepadam za k-popem ^^' ale chętnie udzielam wszelkich odpowiedzi na pytania związane z Koreą, jej kulturą, zachowaniami jej mieszkanców Uśmiech
To chyba tyle na pierwszy raz.
Brakowało mi trochę działu typu "Przywitalnia" Uśmiech

W każdym razie: witam, witam, dzień dobry Duży uśmiech

Na poprzednim forum nie miałam okazji działać. Mam nadzieję, że to, razem z wydawnictwem, będzie się prężnie rozwijać Uśmiech

Dobra, nie przepadam za bardzo pisać o sobie, także wybaczcie nieskładność Język

Znajomi mówią na mnie Mag (aczkolwiek nie ma to związku z moim imieniem), a czasem Wilku. Przedni rocznik '88 Język Kończę właśnie poznańskie kulturoznawstwo (tak, powinnam pisać magisterkę, a nie obijać się na forach Język).
Generalnie lubię fantastykę w różnych jej odmianach i formach. Najbardziej chyba jednak ją pisać i czytać XP
To ja też się powitam.

Cześć!